„A mai, kihívásokkal teli gazdasági környezetben a vállalatok számára már nem elég csupán vásárlókat szerezni – a hosszú távú sikerhez márkahű rajongókra van szükség. Az ügyfélkiszolgálás kiemelt szerepet játszik ebben, hiszen a kiváló ügyfélélmény nemcsak lojalitást épít, hanem hozzájárul a növekedéshez is. Nagy öröm számunkra, hogy évről évre egyre több vállalat tekinti prioritásnak az ügyfélkiszolgálás fejlesztését, és vállalja a megmérettetést. Különösen büszkék vagyunk azokra a cégekre, amelyek már több éve részt vesznek a programban, hiszen ez azt mutatja, hogy nem elégszenek meg egy elismeréssel – folyamatosan dolgoznak azon, hogy még jobb teljesítményt nyújtsanak, és visszajelzéseik alapján fejlesszék szolgáltatásaikat” – fejtette ki Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője.
A „Kiváló Kiszolgálás” program keretében idén is négy területen vizsgálták a vállalatok ügyfélkiszolgálását a ClientFirst próbavásárlói. A személyes, elektronikus és telefonos ügyfélkapcsolatok mellett a cégek közösségi média platformjain és chat csatornáin folytatott ügyfélkommunikáció is értékelésre került. Azok a vállalatok, amelyek az adott kategóriában legalább 80 százalékos eredményt értek el, „Minősített Kiszolgálás” oklevelet kaptak elismerésül.
A ClientFirst által végzett országos felmérés egyúttal alapját képezte a „Kiváló Kiszolgálás” program 2025-ös díjának is. A nagyvállalatok közül a személyes ügyfélkiszolgálásban a Provident Pénzügyi Zrt. bizonyult a legjobbnak. A telefonos ügyfélkiszolgálásban idén két győztest is hirdettek: a Philip Morris Magyarország Kft.-t és a Cofidis Magyarországi Fióktelepét. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória első helyezettje szintén a Philip Morris Magyarország Kft. lett. Kiemelkedő teljesítményéért különdíjat kapott a SuperShop Kft., míg az újgenerációs digitális csatornák kategóriában a Magyar Telekom Nyrt. végzett az élen.
A 2025-ös „Kiváló Kiszolgálás” program díjazottjai
Személyes ügyfélkiszolgálás kategória:
I. helyezett: Provident Pénzügyi Zrt.
II. helyezett: Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
II. helyezett: Szerencsejáték Zrt.
III. helyezett: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória:
I. helyezett: Philip Morris Magyarország Kft.
I. helyezett: Cofidis Magyarországi Fióktelepe
II. helyezett: Provident Pénzügyi Zrt.
II. helyezett: Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
III. helyezett: Szerencsejáték Zrt.
Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória:
I. helyezett: Philip Morris Magyarország Kft.
II. helyezett: SuperShop Kft.
III. helyezett: Yettel Magyarország Zrt.
Újgenerációs Digitális Csatornák kategória:
I. helyezett: Magyar Telekom Nyrt.