A digitális transzformáció szektorokon átívelő módon érinti a nagyvállalati élet mindennapi működését a dokumentumkezeléstől és tárolástól kezdve a számlázáson át a home office-on keresztül az ügyfél front-endekig. A pénzintézetektől, feldolgozó és gyártóvállalatoktól kezdve az agráriumon keresztül a telekommunikációs cégekig minden szektor lépéskényszerbe került: aki nem digitalizál, csúnyán le fog maradni a hatékonysági versenyben, sőt, az állami szférában is óriási szükség van a digitális megoldások gyors térnyerésére.
Mint Gazsi Attila fogalmaz: a mesterséges intelligencia vissza nem térő lehetőséget ad a kkv-k számára, hogy optimalizálják erőforrásaikat és versenyképesebbé váljanak a nagyobb szereplőkkel szemben.
A konferencia kiemelt témái:
- Itt a mesterséges intelligencia-boom, aki kimarad, lemarad! – Hogyan lesz versenyelőny az AI-megatrendből?
- A ChatGPT kinyitotta Pandora szelencéjét? – Chatbotok vállalati környezetben
- Adatvezérelt működés, digitális vállalatirányítás és automatizált adminisztráció – Operatív hatékonyságnövelés modern eszközökkel
- Eljött a hiperperszonalizáció, a „one-segment” kora – Hogyan lehet felturbózni az értékesítést?
- Költségcsökkentés és digitális transzformáció innovatív technológiákkal – Felhő, blockchain és folyamatautomatizálás robotokkal
- E-közigazgatás és digitális állam – Merre tart Magyarország?