Az elektronikus fizetés évről-évre egyre népszerűbb, az elmúlt évek gazdasági hatásai pedig csak gyorsították ezt a folyamatot. A bankkártya elfogadás nemcsak a vásárlók részéről vált elvárássá, hanem a gazdaság egyéb szereplői, más vállalkozások oldaláról is.
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége és – a szövetség tagjaként – az OTP Bank régóta stratégiai partnerként is segítik egymást – legyen szó akár a Széchenyi Kártya Programban vagy a Prima Primissima díjak odaítélésekor megvalósuló együttműködésről. Elkötelezettek az elektronikus fizetés népszerűsítésében és jelentős szerepet vállalnak a vállalkozások pénzügyi felkészültségének növelésében is.
A VOSZ célja, hogy együttműködésben az OTP Csoporttal a vállalkozások könnyedén biztosíthassák az elektronikus fizetés lehetőségét a vásárlóiknak.
Milyen lehetőségek vannak?
Igényeljen POS-terminált– válassza ki az OTP Bank POS-termináljai közül a vállalkozása és vásárlói igényeihez leginkább megfelelő megoldást. A különböző kommunikációs csatornákat használó asztali terminálok már akár kasszarendszerekkel is összeköthetők, de található a kínálatban hordozható eszköz és telefonhoz bluetooth révén csatlakoztatható mobil bankkártyaolvasó is.
Milyen cégeknek ajánlják?
- 30 millió forint feletti éves árbevétel mellett, illetve;
- olyan társaságoknak, amelyek tevékenységük alapján jogosultak cafeteria-kártyák (például SZÉP-kártyák vagy egészségpénztári kártyák) elfogadására.
Töltsön le mobiltelefonjára fizetési alkalmazást– a SimpleBusiness alkalmazás révén akár már POS-terminálként is használhatja Androidos mobiltelefonját. Az applikációval többféle elektronikus fizetési lehetőség is elérhető, bankkártya vagy okoseszköz érintésével (SoftPOS), továbbá QR-kódos és link-es fizetés is felkínálható a vásárlók számára.
Milyen cégeknek ajánlják?
- 30 millió forint alatti éves árbevétel mellett, vagy akár újonnan alakult vállalkozásoknak;
- azon vállalkozásoknak, amelyek egy költséghatékony, innovatív megoldást keresnek.
Válassza azt a megoldást, amely a leginkább illeszkedik vállalkozása költségvetéséhez és vásárlói fizetési szokásaihoz.
Ne hagyja utolsó pillanatra az ügyintézést!
Készüljön fel időben és tegye lehetővé vásárlói részére az elektronikus fizetést még az ünnepi időszak előtt! Az év végi határidőhöz közeledve előfordulhat, hogy az elektronikus fizetési megoldások iránti megnövekedett érdeklődés miatt lelassulnak a feldolgozási és telepítési folyamatok.
Kérdése van?
Hívja a 06 1/20/30/70 366 6666-os telefonszámot, vagy foglaljon időpontot az OTP Bank legközelebbi fiókjába.
Számlavezetési megoldást keres?
Fontos, hogy az elektronikus fizetés lehetőségének biztosítása mellett a bankszámla-vezetésre is megtalálja a vállalkozásához leginkább illeszkedő megoldást. Új céges számla nyitásakor az OTP Bank most az első 12 hónapra elengedi a számlavezetési díjat.
További részletekért kattintson ide: