A február 21-ei egri rendezvényen Urkom Katalin, a díj és a konferencia főszervezője köszöntötte a résztvevőket, majd Mátrai Zoltán, az Agrortrend Csoport vezérigazgatója, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) Agrár Tagozatának elnöke szólt a díjak szerepéről a márkák életében. Gál É. Beáta, a VOSZ kommunikációs és marketing igazgatója „A számok ereje: hogyan mutassuk be professzionálisan eredményeinket” címmel tartott előadást.
Ezt kerekasztal-beszélgetés követte a tavalyi díjazottakkal.
Fődíjasok:
RWA MAGYARORSZÁG Kft. – Obiwan őszi búza digitális kampány - Erő, bő termés, sikeres szezon című pályázata.
ESBANA – Élményszüret az Esbana bio homoktövis birtokon! című pályázata.
Arany minősítés:
ESZTERBAUER BORÁSZAT – Kadarka evolution: az Eszterbauer Borászat fejlődése című pályázata
FLIEGL ABDA KFT. – Láncos-tárcsás borona roadshow című pályázat
GUJKA MÉHÉSZET – Gujka Méhészet 2024-es arculatváltása című pályázata
MÉZERDŐ MÉHÉSZET – A méhészeti termékek és a méhek világának újrapozícionálása című pályázata
Különdíj:
LA'RONA BISZTRO ÉS BORBÁR – Helyi ízek, prémium élmények című pályázata
K&H Bank – A K&H agrár CO2 kalkulátor című pályázata
Nézze meg a rendezvényről készült videót!
(Fotók: agrotrend.hu)