Miért fontos a CRM-rendszer használata?
Egy jó ügyfélkapcsolat-kezelő (Customer Relationship Management – CRM) rendszer ma már nélkülözhetetlen eszköz egy vállalkozás számára. Különösen igaz ez a mikro-, kis- és középvállalkozásokra, ahol az erőforrások korlátozottak, így kulcsfontosságú az ügyfelekkel való kapcsolatok hatékony menedzselése – olvasható a VOSZPort blogbejegyzésében.
A CRM-rendszereknek hála azonban lehetőségük van:
- Megismerni és megérteni az ügyfelek igényeit, viselkedését.
- Személyre szabott, hatékony kommunikációt folytatni.
- Követni és fejleszteni az értékesítési folyamatokat.
- Lojalitást építeni és megtartani az értékes ügyfeleket.
- Hatékonyabbá tenni a belső együttműködést.
- Adatokra alapozott döntéseket hozni.
Egy megfelelően kiválasztott és implementált CRM-rendszer tehát jelentős javulást hozhat az értékesítés hatékonyságában és az ügyfelek lojalitásában is.
A VOSZPort megoldása a hatékonyabb ügyfélkezelésre
Ehhez azonban a kis- és középvállalkozások sajátos igényeinek megfelelő, fókuszált, egyszerűen használható rendszerre van szükség. A VOSZPort pedig éppen ezt kínálja.
A platform Ügyfélkapcsolatok modulja számos funkcióval támogatja a vállalkozásokat:
Egységes ügyfél-adatbázis
- Az összes ügyfélkapcsolati adat egy helyen, strukturáltan tárolható és kezelhető.
- Partnerek adatai, elérhetőségei rögzíthetők és lekérdezhetők.
- Az ügyfelekkel folytatott kommunikáció központilag nyilvántartható.
Követhető értékesítési folyamatok
- Az egyes eladási lépések státusza nyomon követhető a megkereséstől a teljesítésig.
- A folyamatban lévő lehetőségek átláthatóan kezelhetők, priorizálhatók.
- Az értékesítési teljesítmény mérhető és elemezhető.
Ügyfélkommunikáció rögzítése és automatizálása
- Minden bejövő és kimenő e-mail rögzíthető az adott partnerhez.
- Személyre szabott e-mail kampányok és hírlevelek indíthatók közvetlenül a CRM felületéről.
- A kommunikáció eredményessége nyomon követhető.
Integráció és automatizáció a hatékonyságért
A VOSZPort Ügyfélkapcsolatok modulja számos egyéb módon is támogatja a hatékonyabb működést, úgy mint:
- Szoros integráció a számlázással az átláthatóbb pénzügyek érdekében.
- Feladatok, projektek definiálása, hozzárendelése ügyfelekhez, munkatársakhoz.
- Sokoldalú riportolási lehetőségek az ügyfelekkel kapcsolatos adatok elemzéséhez.
- A VOSZPort többi alapszolgáltatásával együtt teljesen ingyenesen használható!
Segítségével a hazai kkv-k átláthatóbbá és hatékonyabbá tehetik ügyfélkapcsolataik kezelését. Sokoldalú funkciói és a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) szakmai támogatása pedig valódi versenyelőnyt jelenthetnek a vállalkozások számára.
Válassza Ön is a VOSZPort CRM-et! Regisztráljon még ma, és lépjen a korszerű, ügyfélközpontú működés útjára!