A díjátadóra 2025. március 5-én, a Magyar Marketing Szövetség által szervezett Digital Marketing Forum szakmai konferencia keretében került sor az ETELE Cinema-ban. A legtöbb pályázat az E-kereskedelem (34), Szolgáltatás (33), B2B weboldalak (24), a Márkasite (21) és Az Év Applikációja (17) kategóriában érkezett.
Az „Év Honlapja” verseny zsűrije a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja!” díj indoklásában kiemelte: a program nagymértékben hozzájárulhat a belföldi mikro-, kis- és középvállalkozások (kkv) digitalizációs elmaradásának csökkentéséhez. Magyarországon a 10 fő feletti vállalkozásoknak csak kétharmada rendelkezik saját honlappal, a közel 80 százalékos EU-átlaggal szemben, a pályázatot kiíró Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) ezen kíván változtatni. „A programelem a legkisebb magyar vállalkozások számára jelentheti a legnagyobb segítséget. A Demján Sándor Program célja, hogy a kkv-k méretugrását segítse elő, ami a programelemmel teljesíthető a legkönnyebben, hiszen a nyertes pályázók előtt új üzleti lehetőségek és piacok nyílhatnak meg a digitális térben” – mondta el a díjat átvéve Szolnoki Szabolcs, az NGM technológiáért felelős helyettes államtitkára.
Az előregisztrációk száma jól mutatja, hogy a mikro- és kisvállalkozások is lehetőséget és érdemi segítséget látnak a programban. Eddig több mint 6600 cég jelentkezett, 8,1 milliárd forint összegben jelezték előzetesen fejlesztési igényüket. A pályázati lehetőség továbbra is nyitott.
Varga István László, a Magyar Marketing Szövetség és az „Év Honlapja” pályázat alapítója bejelentette: az „Év Honlapja 2025” versenyen külön kategóriában versenyeznek majd azok a weblapok, amelyek a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja!” program keretében indultak el.
A Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémántdíjjal díjazta a Kézműves Kiválóságok Díjat, amelynek rendezője az Agrotrend Csoport. (A fotón Urkom Katalin főszervező veszi át a díjat.)
A díjazottak listája az alábbi linken érhető el.